poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Cześć . :)

WITAJCIE! :*

Oto strona Music Is My Life 4ever (w tłumaczeniu dosłownym ,,Muzyka to moje życie na zawsze"). Jak sam tytuł wskazuje, jest to blog poświęcony muzyce, którą kocham .. ♥ Chcę tutaj opisywać wszystkich wykonawców muzycznych, których lubię, którzy są lub byli moimi idolami i największe hity. Także będą dodawane ankiety, abyście wybrali Wasz ulubiony utwór. ;) A tak skrótem o mnie,to:

Mam na imię Zuzanna. Mam 12 lat i mieszkam w Wielkopolsce. Muzyka to całe moje życie. Odkryłam to w wieku 6 lat. Uczę się grać na pianinie, mam zamiar jeszcze uczyć się na gitarze klasycznej i basowej, a także na perkusji. 
Chodzę na chór w szkole i często coś wygrywamy ;)
3 lata chodziłam do szkoły muzycznej, ale zrobiłam sobie przerwę na rok, bo po prostu nie dawałam sobie rady. Tyle godzin tam siedziałam! Teraz sobie tego nie wyobrażam. Po rocznym urlopie tak czy siak tam nie wróciłam, ale rozwijam się muzycznie tam, gdzie tylko mogę. Wszędzie po trochu. 
Ostatnio zaczęłam nagrywać covery (mam nadzieję, ze coś z tego będzie ;D):
Proszę o łapkę w górę, suba, cokolwiek! Odwdzięczę się ♥

To chyba wszystko, co można o mnie powiedzieć. ;) Niedługo pierwsze posty i ankieta!


Papa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz